14 jul. 2012

Bermbloemetjes

De bermen zorgen in deze natte dagen nog voor wat kleur

8 opmerkingen:

  1. ja gelukkig worden die tegenwoordig minder gemaaid.dat is voor de vlinders enzo fijn maar ook voor ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat er nog wat kleur te zien is Truus,
    hebben we tenminste dat nog ;-))
    Mooie foto's om te zien en op de middelste zitten nog een paar beestjes ook.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Truus,

    Wat zijn deze foto's heel mooi geworden. Gelukkig ziet heel goed uit. Ondanks met rot weer. Hier in Haarlem was vanmorgen heel veel regen gevallen. Echt niet normaal meer.
    Je foto's is mooi van helder.

    Alvast fijne zondag gewenst.
    Geniet maar van.
    Gr.van Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik ben ook blij met die fleurige bermen. Je hebt ze mooi gefotografeerd, Truus. Ik vind het niet meevallen om er met die wind nog iets behoorlijks van te maken. Baal er behoorlijk van. Is het eindelijk droog, stormt het weer en omgekeerd. Maar we houden de moed er maar in. Fijn (hopelijk iets droger) weekend. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel mooi Truus, gelukkig dat onze bermen dan nog voor een zonnetje zorgen ;-) Ik zag vandaag zowaar klaprozen, gele bloemen (ik weet niet welke), margrieten en zowaar korenbloemen). Altijd en eeuwig heb ik die camera mee, maar vandaag natuurlijk niet. Het goot hier van de lucht en we zouden even op ziekenbezoek. Prompt werd het even droog.

    Vooral je laatste foto vind ik geweldig met die mooie achtergrond.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent er tussen de buiten toch nog op uit geweest Truus.
    Hier werden bermen de vorige jaren heel weinig gemaaid maar om de een of andere redenen zijn ze nu fanatiek bezig. Jammer want het staat altijd zo vrolijk. Jouw foto's laten zien hoe mooi en vrolijk de bermen eruit kunnen zien.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo hallo Truus...prachtig ...zo kleurrijk dit is genieten.
    dag dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Truus.
    Hopelijk word het nu onderhand wat mooier weer.
    Hier worden we niet vrolijk van.
    En dat met de vakantie voor de deur haha.
    Ik hoop toch wel dat we volgende week weer heerlijk over de Veluwe kunnen gaan fietsen.
    Maar nu geniet ik nog even van deze mooie serie .

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen