14 feb. 2016

Chocolade en Valentijn.....

Chocolade hartjes als inspiratiebron voor een Valentijnskaart




Voor  foto's zonder de gekleurde kaders verwijs ik naar mijn nieuwe site :

Daar heb ik voor gekozen om de naam wat simpeler te maken.
Ik had ook deze bestaande site een andere naam kunnen geven,
maar dat bleek zeker zo bewerkelijk dan het aanmaken van een nieuwe site.
Vandaar mijn keus om het zo te doen.
"Through the eyes  of Truelyme" gaat dus tzt verdwijnen
Dus wellicht willen jullie de nieuwe site toevoegen aan jullie blog.

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorig blog !

2 opmerkingen:

  1. Oké.... ik ga gelijk even kijken Truus :-)

    Groetjes, Helma

    PS ga je hier dan niets meer plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Helma, nee, deze site komt dan te vervallen. Ga deze nog niet gelijk verwijderen, maar vermoedelijk tzt wel. Alle nieuwe foto's komen dan op de nieuwe site.
      groetjes, Truus

      Verwijderen